LIDL je jedním z nejoblíbenějších maloobchodních řetězců v České republice.
Podvod
V posledních dnech se však potýkají s podvodem zaměřeným na nic netušící zákazníky.
Obchodní řetězec LIDL byl nucen reagovat na podvodnou soutěž, která se šíří na sociální síti Facebook.
Podvodná soutěž
Upozornit na to museli sami zákazníci, kteří se stali obětí dezinformace.
LIDL pořádá soutěž, jejíž vítěz získá poukaz v hodnotě 180 eur.
Vedení společnosti přijalo v této věci opatření a zároveň varovalo, aby se lidé nenechali nachytat.
Vyjádření obchodního řetězce
“Na sociální síti se propaguje soutěž, která není organizována námi. Pro vaše zařízení může dokonce představovat nebezpečí.
Všechny soutěže, které organizujeme, jsou zveřejněny na naší stránce, a také na našich sociálních sítích,” uvádí se na oficiální stránce supermarketu.