Celé Česko a Slovensko sužují dlouhé měsíce protipandemické opatření , ale stačí akční nabídka oblíbeného obchodního řetězce a lidé ztrácejí zábrany. Sociální sítí se dokonce šíří video, kde je hlava na hlavě a nákaza se tak může roznášet bleskovou rychlostí.
Obchodní řetězec Lidl se během pandemie koronavirus rozhodl zaujmout jedinečnou akcí. Zákazníkům nabídl balení tří respirátorů FFP2 za 1,99 eura, přičemž předtím byla jejich cena tři eura. Stačila sleva jediného eura av supermarketu vznikla davová psychóza.
S cílem získat co největší počet balení se mnozí Slováci vykašlali na dodržování odstupů. ,, Karanténa, britská mutace, zavřeno obživy mnoha lidí. Pak přijde čtvrteční akce v Lidlu a vy se můžete se svými opatřeními strčit, ” napsal na sociální síti Tomáš, který zveřejnil i video z nákupního šílenství.
Řízení lidí komentovali stovky našince, kteří pouze nevěřícně kroutí hlavou. ,, Lidé neblázněte, to 1 euro vám nestojí za to, že se nakazíte, ” napsala jedna z dam. Více zároveň zlobilo, že si množství zákazníků vzalo desítky balení a na jiných už nezbylo. ,, To asi do zásoby k té mouce, co mají doma, nebo někdo, kdo to výhodně prodá dál. Země a lidé k pohledání, ” zlobila se další Slovenka.