Společnost LIDL patří k nejoblíbenějším obchodním řetězcům působícím na Slovensku. V posledních dnech však musí čelit podvodu, který je mířený na nic netušící zákazníky.
Podvodná soutěž
Obchodní řetězec LIDL je nucen reagovat na podvodnou soutěž, která se šíří sociální sítí Facebook.
Upozornit na ni měli samotní zákazníci, kteří se stali obětí nepravdivé informace.
LIDL má totiž propagovat soutěž, kde výherce bude odměněn poukazem v hodnotě 180 eur.
Reakce společnosti
Vedení společnosti začalo v této záležitosti jednat, a zároveň upozornilo lidi, aby se nenechali nachytat.
“Na sociální síti se propaguje soutěž, která není organizována námi. Pro vaše zařízení může dokonce představovat nebezpečí. Všechny soutěže, které organizujeme, jsou zveřejněny na naší stránce, a také na našich sociálních sítích, ” uvádí se na oficiální stránce supermarketu.
Příspěvek od podvodníků