V obchodě umístili červené a černé košíky. Jde o úžasný nápad, který by měl být i na slovensku

Obsah článku

Určitě to dobře znáte, když teprve vstoupíte do obchodu a už se k vám řítí zaměstnanec s otázkou jak vám může pomoci. Někteří tento projev upřímně vítají a jiných to naopak v dalším nákupu řádně znechutí. Do které skupiny patříte vy?

[obsah1]

Francouzská kosmetická značka Sephora se s tímto problémem poprala velmi zajímavě. V prodejně v Londýně umístila dva druhy nákupních košíků.

[obsah2]

Červený košík dává jasně najevo, že si zákazník přeje být osloven asistentem prodeje a hledá jeho pomoc. Zatímco černý asistentem prodeje signalizuje, že zákazník je schopen vybrat si sám a o pomoc nežádá.

[obsah3]

Toto řešení s nadšením uvítalo mnoho zákazníků. Kdoví, možná se různobarevné košíky objeví i u jiných prodejců.

A co vy? Který košík byste si vzali?

V obchodě umístili červené a černé košíky. Jde o úžasný nápad, který by měl být i na slovensku