V obchodě umístili červené a černé košíky. Jde o úžasný nápad, který by měl být používán i v Česku a na Slovensku!

Obsah článku

Určitě to dobře znáte, když teprve vstoupíte do obchodu a už se k vám řítí zaměstnanec s otázkou jak vám může pomoci. Někteří tento projev upřímně vítají a jiným to naopak v dalším nákupu řádně znechutí. Do které skupiny patříte vy?

2 Druhy nákupních košíků

Francouzská kosmetická značka Sephora se s tímto problémem poprala velmi zajímavě.

V prodejně v Londýně umístila dva druhy nákupních košíků.

Červený košík

Červený košík dává jasně najevo, že si zákazník přeje být osloven asistentem prodeje a hledá jeho pomoc.

Černý košík

Zatímco černý asistentem prodeje signalizuje, že zákazník je schopen vybrat si sám a o pomoc nežádá.

Toto řešení s nadšením uvítalo mnoho zákazníků. Kdoví, možná se různobarevné košíky objeví i u jiných prodejců.

 

Zdroj:

V obchodě umístili červené a černé košíky. Jde o úžasný nápad, který by měl být používán i v Česku a na Slovensku!