To, co zaměstnanec Lidlu udělal, obnovuje víru v lidstvo.
Myslel si, že si to nikdo nevšiml, ale jeden zákazník si všiml jeho chování
David Vance, který pracuje v Lidlu, se minulý měsíc tiše pokusil udělat dobrý skutek. Jeden z klientů si však jeho chování všiml a uvedl, že to nemůže projít bez povšimnutí. Popsal vše na internetu a nyní je o pokladníkovi ze Severního Irska povědomí po celém světě.
David Vance pracuje v jednom z LIDL v hlavním městě Severního Irska v Belfastu
24. září blokoval zboží jednomu ze stálých zákazníků. Bohužel si všiml, že po několika pokusech zaplatit za nákupy staršího gentlemana byla jeho kreditní karta stále odmítnuta. Pokladní nepřemýšlel dlouho a jak si muž před ním něco všiml, zaplatil za jídlo z vlastní kapsy.
Muž si ničeho nevšiml
Klient byl potěšen přístupem pokladníka a chtěl, aby obchod zjistil, jak dobrý je zaměstnanec. Jeho kolega popsal vše v příspěvku na severní irské stránce fanoušků Lidl. Viděl jsem, jak diskrétní platí a vrací se k vystavení účtenky, jak by se to nikdy nestalo. Chci, aby věděl, že to, co jsem viděl, byl jeden z nejkrásnějších aktů laskavosti, jaké jsem kdy viděl od zaměstnanců obchodu. Bylo by však hezké, kdyby mu někdo řekl “děkuji”, které neslyšel od zákazníka, kterému pomohl.